מוצר נוסף בהצלחה
2023-08-23T09:39:41+03:00

אבקות חלבון כשרות מהוות פתרון ייחודי, טעים ובריא עבור הקהל הישראלי שומר הכשרות. מרבית אבקות החלבון הנמכרות בשוק, מיוצרות מחלב נוכרי ובשל כך, שומרי הכשרות לא יכולים לצרוך אותן ועליהם לחפש דרך אחרת לקבל את כמות החלבון הנדרשת להם לאחר אימון.

אבקות חלבון הן דרך נהדרת, זמינה ופשוטה לספק לגופכם כמות חלבון נחוצה וחיונית כך שהשריר שלכם יוכל להיבנות, לגדול ולהתפתח בצורה האידיאלית והמהירה ביותר. נכון לימים אלה, שוק אבקות החלבון הכשרות אינו פופולרי במיוחד ומתאמנים שומרי כשרות רבים צריכים לצאת ולחפש אבקות חלבון כשרות באופן מיוחד כי לרוב, לא ניתן למצוא אותן בחדרי הכושר השונים.

אנחנו בלסר, חשבנו על קהל שומרי הכשרות ויצרנו אבקות חלבון כשרות, טעימות ומלאות בחומצות אמינו. 

מהן חומצות אמינו ולמה הן חלק חשוב ובלתי נפרד מאבקת החלבון שלכם? ריכזנו עבורכם את המידע בנושא.


מהן חומצות אמינו

"חומצות אמיניות או חומצות אמינו, הן תרכובות אורגניות המהוות את יחידות המבנה הבסיסיות של חלבונים" (מתוך ויקיפדיה). חומצות אלו הן המרכיבות את החלבונים הנמצאים בגופנו ומסייעות לנו לבנות את השרירים שלנו.


הכירו את חומצות האמינו החיוניות

חומצות אמינו הינן תרכובות של חנקן, פחמן, מימן וחמצן וגופנו זקוק למינימום של 20 חומצות אמינו שונות כדי לתפקד כראוי. חומצות האמינו מסווגות לשתי קטגוריות: חיוניות ולא חיוניות.

חומצות אמינו חיוניות הן אלו העוזרות לגופנו לגדול ולהתפתח וישנן 9 כאלו בלבד, מה שאומר שרוב חומצות האמינו בגופנו, הן אינן חיוניות. 

בניגוד למה שאתם בטח חושבים, וגם קצת בניגוד להיגיון הבריא, חומצות האמינו החיוניות אינן מיוצרות על ידי הגוף שלנו והוא גם לא מסוגל לייצר אותן. גופנו מייצר דווקא את חומצות האמינו הלא חיוניות ובשל כך עלינו לצרוך אותן באופן חיצוני, לכן הן נקראות חיוניות. אם כך, איך משיגים את חומצות האמינו החיוניות?

חומצות אמינו חיוניות ניתן למצוא באוכל שלנו ובעיקר במזון מן החי כמו למשל חלבון בשר, דגים, וחלבון ביצה שהוא המרכיב המרכזי באבקות חלבון כשרות של לסר.

ישנן מספר חומצות אמינו לא חיוניות והן הופכות לחיוניות במצבים מסוימים כגון מחלה או לחץ. אלו הן חומצות האמינו שגופנו מייצר באופן טבעי. חומצות האמינו הלא חיוניות עוזרות להילחם במחלות ובלחץ. הן נקראות לא חיוניות כיוון שבאופן שוטף, הן לא פעילות כל כך אך במצבי חירום הן הופכות חיוניות במיוחד. הן כמו היחידות המובחרות של חומצות האמינו.


אבקות חלבון כשרות – סופר חלבון

אבקות חלבון כשרות של לסר מכילות מעל ל-60% חלבון ביצה איכותי וטבעי מן החי ומכילה את כל חומצות האמינו הנחוצות לכם וכוללת בין היתר את חומצות האמינו ואלין, לאוצין ואיזולאוצין שלהן תפקידים רבים בגוף האדם וביניהם סיוע בבניית השרירים. אבקת החלבון של לסר מכילה גם חומצה גלוטמית – חומצת אמינו העוזרת לשיפור ביצועים גופניים, עלייה בכוח ובהתאוששות טובה יותר לאחר אימון גופני.

חלבון ביצה הוא כאמור חלבון טבעי המגיע מן החי ומכיל בתוכו את חומצות האמינו החיוניות הנחוצות לנו. דבר חשוב נוסף שלא רבים יודעים בנוגע לחלבון ביצה הוא שחלבון הביצה הינו החלבון הטבעי (שלא עובר שום תהליך עיבוד) בעל הערך הביולוגי הגבוה ביותר בעולם התזונה (97%), מה שהופך אותו לחלבון האיכותי ביותר בטבע.

אבקות חלבון כשרות סופר אג מיוצרות משילוב מיוחד של חלבון ביצה טבעי וחלבון מי גבינה כשר. השילוב המיוחד בין שני סוגי חלבון אלו מספק לצורך את האפקט הנחוץ לאחר אימון. חלבון מי הגבינה מתפרק יחסית מהר ועוזר להתאוששות מהירה של הגוף לאחר אימון. לעומתו, חלבון הביצה הטבעי מתפרק לאט יותר ומסייע לבניית השריר והתפתחותו. 

אבקות החלבון של לסר העשירות בחלבון ביצה איכותי מגיעות במספר טעמים שיגרמו לבלוטות הטעם שלכם לרקוד: קפה, עוגיות ושוקו.

אז קדימה, בחרו את הטעם האהוב עליכם ממגוון הטעמים באתר.