מוצר נוסף בהצלחה
2023-08-23T09:39:17+03:00

אבקות חלבון מומלצות הן חלק בלתי נפרד מעולם תוספי התזונה ההולך וגדל והפכו פופולריות במיוחד בקרב מתאמנים ומאמני כושר. מטרתן של אבקות חלבון היא לעזור לספק לגוף את כמות החלבון היומית המומלצת ומתאמנים צורכים אותן כדי לעזור לשריר להתאושש ולהיבנות בצורה אפקטיבית וטובה.

רובן הגדול של אבקות החלבון המומלצות מיוצרות מחלבון מי גבינה, אך פער הידע האדיר השרוי בקרב מתאמנים, מקשה מאוד להבין מהם הפרמטרים שצריכים לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים את אבקת החלבון שלכם. באנו לעשות לכם סדר.


מהי הסיבה שבגינה אנו צורכים אבקות חלבון?

צריכת חלבון היא חלק אינטגרלי בתזונה היומית שלנו והיא חשובה לשמירה על בריאות איתנה בעיקר בשלבי הגדילה וההתבגרות. ישנה הגדרה לכמות מינימלית של חלבון שיש לצרוך כחלק מהתזונה היומית, והכמות המינימלית הוגדרה מלכתחילה כדי למנוע אובדן של מסת גוף חשובה. 

רוב האנשים לא מצליחים להגיע אל כמות החלבון היומית הנדרשת להם לאחר אימון פיזי מעייף, ובכדי להשלים את ההפרש, צורכים את החלבון בדרכים אחרות שאחת מהן היא שתיית אבקות חלבון מומלצות. 

האימונים שאנו מבצעים מטרתם להרוס את השריר. אימון שלא גורם להרס מסוים של סיבי השריר, לא יוביל לפיתוח השריר וגדילתו כיוון שלא עבר את סף הגירוי של השריר. החלבון שאנו מספקים לגוף לאחר האימון באמצעות התזונה או תוספים, הוא אבן הבניין לחידוש ובניית השריר.  ​

צריכה של אבקת חלבון מספקת תחושת שובע מאוד גבוהה לאורך זמן ותסייע לנו לשמור על משקל תקין ואף תעזור בתהליך של ירידה במשקל.


חומצות אמינו

עכשיו כשאתם יודעים מדוע צורכים אבקות חלבון, הגיע הזמן להבין כיצד הן מורכבות. 

חלבון מורכב ממספר חומצות אמינו וככל שמספר חומצות האמינו בחלבון גבוה יותר, כך החלבון איכותי יותר. בטבע קיימים סוגים של חומצות אמינו הכרחיות שגופנו לא יכול לייצר ועלינו לצרוך אותן דרך המזון שלנו ואחת הדרכים לעשות זאת היא שתיית שייק חלבון.

גופנו ישיג את התוצאות הטובות ביותר מחלבון איכותי וטבעי בעל כמות גבוהה של חומצות אמינו, והחלבון האיכותי והטבעי ביותר נמצא במזון מן החי. בשר, דגים, עופות וביצים אשר אוצרים בתוכם את החלבון האיכותי הם המקור הטוב ביותר לצרוך אותו. ביצים הינן בעלת הערך הביולוגי הגבוה ביותר בטבע ובהן ניתן למצוא את החלבון האיכותי והטבעי הטוב ביותר. 


ויטמינים

מרכיב נוסף וחשוב שתוכלו למצוא באבקות חלבון הם ויטמינים. ויטמינים הם החומרים שעוזרים לנו לגדול, להתפתח ולשמור על הגוף שלנו בריא ושלם. ויטמינים מגיעים אלינו מהמזון שאנחנו צורכים, ממש כמו החלבון ובלעדיהם, הגוף שלנו לא יכול לתפקד כראוי.

באופן עקרוני רוב אבקות החלבון מכילות ויטמינים אך מה שחשוב כשאתם רוצים לבחור את אבקת החלבון הבאה שלכם הוא כמות הוויטמינים וגם הסוג שלהם. אבקות סופר אג של לסר מיוצרות משילוב ייחודי של חלבון ביצה וחלבון מי גבינה כך שאתם מקבלים את הטוב משני העולמות ואת הוויטמינים שנמצאים בתוך שני סוגי חלבון אלו.

חלבון הביצה יספק לכם את הוויטמינים החשובים 12B וויטמין A אותו תוכלו גם למצוא בחלבון מי הגבינה.


טעם

אחד הדברים החשובים ביותר לצרכנים של אבקות החלבון הוא הטעם.

אבקות חלבון מומלצות מגיעות במגוון רחב של טעמים כדי להתאים את עצמם לטעמו של כל צרכן. אבקות סופר אג של לסר מציעות לכם את הטעמים הסופר שווים: שוקו, קפה ועוגיות ועוד מגוון טעמים שאנחנו עובדים עליהם ויושקו בהמשך.

הטעם העשיר רק יעצים את החוויה שלכם ויהפוך את צריכת החלבון לטעימה עוד יותר ממה שהיא כבר באופן טבעי. 


אבקות חלבון מומלצות של לסר

מבחינת טעם – כל אחד מכם יבחר את הטעם האהוב עליו, אך לכולכם אנו יכולים להגיד שצריכת אבקת סופר אג של לסר היא לא מה שהכרתם עד עכשיו.

סופר אג הוא תשלובת מיוחדת של חלבון ביצה וחלבון מי גבינה היוצרים את החלבון בעל הערך הביולוגי הגבוה ביותר ומספק את החלבון האיכותי ביותר – מעל ל-60% חלבון ביצה בכל מנת הגשה. 

קדימה, בחרו את הטעם שאתם אוהבים, בצעו את ההזמנה בקלות ובפשטות והשליח שלנו יצא אליכם עם אבקות חלבון מומלצות, אפקטיביות וסופר טעימות.