מוצר נוסף בהצלחה
2023-08-23T09:38:45+03:00

אבקות חלבון מומלצות לחיטוב מציעות לצורכים אותן תוסף תזונה איכותי וטוב למען השגת מטרתם הנכספת – חיטוב הגוף. מתאמנים רבים הולכים לחדר הכושר לא כדי לרדת במשקל או כדי להיכנס לכושר אירובי אלא כדי לפתח את השרירים ולעצב את גופם.
                                                                                             
אבקות חלבון ושאר תוספי התזונה השונים, הפכו בשנים האחרונות למוצרי צריכה מרכזיים וחשובים ביותר בעולם חיטוב ועיצוב הגוף. לכן, לדעת איך לצרוך את תוספי התזונה שלכם בצורה נכונה ואפקטיבית - וזהו עניין חשוב במיוחד.

אנחנו כאן כדי לסייע לכם להגשים את מטרותיכם ולכן ריכזנו 3 טיפים מנצחים לצריכה נכונה של אבקות חלבון, כדי שתוכלו למקסם את התוצאות.

אז קדימה, בואו נתחיל.

הכרת סוגי החלבון

חלבון מי גבינה הוא סוג החלבון הנפוץ ביותר באבקות חלבון והוא סוג החלבון הטוב ביותר לשימוש באופן שוטף. חלבון מסוג זה מכיל חומצות אמינו חיוניות ונספג במהירות בגוף ועוזר לאחר האימון הפיזי בכך שהוא עוזר להתאוששות מהירה יותר של השרירים.

חלבון ביצה הוא סוג חלבון נפוץ נוסף. חלבון ביצה הינו מקור החלבון הטבעי בעל הערך הביולוגי הגבוה ביותר (97%) והוא עוזר לבנות את השריר בצורה אפקטיבית וטובה יותר.

ישנם סוגים אחרים של חלבון וביניהם חלבון אפונה העוזר לעיכול, חלבון המפ שבו ניתן למצוא אומגה 3, חלבון אורז שמציע אופציה ללא גלוטן וחלבון חלב העשיר בסידן.

התאמת אבקת החלבון לצרכים שלכם

אבקות חלבון שונות יכולות להתאים לצרכים שונים ולכן, חשוב שתכירו אילו אבקות חלבון מתאימות לצרכי האימון שלכם.

אבקת חלבון בעלת ערך ביולוגי גבוה מתאימה לבניית שרירים. אבקות חלבון מסוג זה מכילות בתוכן רמות חלבון גבוהות שעוזרות לשריר להיבנות ולהתפתח בצורה אפקטיבית, איטית וטובה יותר. אבקות חלבון המבוססות על חלבון ביצה, חלבון מי גבינה או טוב יותר - שילוב של השניים, הן הטובות ביותר לצרכים שלכם.          אבקות חלבון ללא סוכר וללא ממתיקים עשויים לעזור לירידה במשקל ומתאימים יותר לחולי סוכרת, אבקות חלבון סויה או אפונה מתאימות לטבעונים ואבקות חלבון בעלות אחוזי חלבון נמוכים מתאימות לחולי כליות.  

בחירת הטעם הנכון

אתם אפילו לא יכולים לדמיין כמה לטעם יש משקל רציני באבקות החלבון. 

המשקל והחשיבות של הטעם מגיע מהסיבה הפשוטה והברורה – אם אבקת החלבון לא תהייה לכם טעימה, אתם פשוט לא תצרכו אותה. 

אבקת החלבון צריכה להיות טעימה לא פחות מאשר מזינה ולכן חשוב לבחור את הטעם שיגרום לכם לשתות את החלבון בכיף.

אבקת סופר אג של לסר יוצרה בהקפדה ובחשיבה רבה והינה בעלת טעם ייחודי ועשיר, עם טעמים שונים כמו עוגיות, קפה ושוקולד, טעמים מיוחדים שיגרמו לכם להתאהב בטעם בכל פעם ופעם                                                                      

אם ברצונכם להוסיף עוד ממד של טעם לאבקת החלבון שלכם, אתם תמיד יכולים להוסיף מעט פירות, חמאת בוטנים או כל דבר אחר שיעשיר את הטעם עבורכם.                                                                                                       

אבקת סופר חלבון היא המתאימה ביותר לחיטוב

אבקת סופר אג מציעה לצורכים רמות חלבון גבוהות, איכותיות וטבעיות. אבקות סופר אג מורכבות מתשלובת של חלבון ביצה טבעי ואיכותי בעל ערך ביולוגי גבוה וחלבון מי גבינה טעים ואיכותי.

חלבון הביצה נספג באיטיות יחסית בגוף ועוזר לבנות ולפתח את השרירים באופן אפקטיבי וחלבון מי הגבינה עוזר להתאוששות השריר לאחר האימון. צריכה של שייק סופר חלבון לאחר האימון יעזור לגוף שלכם לקבל את כמות החלבון הנחוצה לו.

אז למה אתם מחכים? בחרו את הטעם האהוב עליכם ורכשו אבקת סופר אג בצורה מאובטחת, מהירה ופשוטה.